Prekybininkai nežino, kas yra patalynės reikmenys

Prekybininkai kartais nežino, ką parduoda. Jie teigia, kad patalynei skirti užvalkalai (pagalvėms, antklodėms) yra patalynės reikmenys. Kadangi patalynės reikmenys įrašyti į kokybiškų nekeičiamų ir negrąžinamų prekių sąrašą, vartotojams tai labai aktualu: nusipirkę užvalkalus pagalvei ar antklodei, negali jų grąžinti.

Tai kas gi tie patalynės reikmenys? Prie jų pagal Prekių kombinuotąją nomenklatūrą yra priskiriami: čiužiniai, vatinės antklodės, dygsniuotos pūkinės antklodės, dekoratyvinės pagalvėlės, pufai ir pagalvės. Taigi, kaip matome, čia nėra įrašytų užvalkalų. Reiškia, vartotojai, nusipirkę juos, gali grąžinti.

4 komentarai

  1. alvis

    Iš tikrųjų mano patirtis rodo, kad taip ir yra. Aš nunešiau pagalvei užvalkaliuką į parduotuvę, tai man pasakė, kad įi prekė nekeičiama ir negrąžinama. Isikišus Valstybinei ne maisto produktų inspekcija, situacija išsisprendė.

    Atsakyti
  2. Justina

    Šiandien bandėme grąžinti į „Senukus“ nepatikusius pagalvių užvalkalus bei lovatiesę. Beprasmiška. Moteris kategoriškai atsisakė priimti. Bandysim kuo greičiau gauti iš VVAT atsakymą ar šios prekes įeiną į patalynės reikmenų sąvoką. Tikiuosi, situacija išsispręs.

    Atsakyti
  3. Eko prekybine iranga

    Prekybininkai privalo zinoti ka pardavineja ir atsakyti uz nekokybiska preke ir laikytis visu LR istatymu. Nors kai kada pirkejas pats reiklauja per daug. Teko uzsienyje susidurt su tokiu pavyzdziu, kai pirkejas pasiima nuo lentynaujas nauja preke, sumoka uz ja o kai panaudoja uz kokio pusmecio atnesa ir sako netinka. Ir kai kur parduotuves priima. O tai jau nelogiska.

    Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>