Nekokybiškas kompiuteris: kaip jį pakeisti ar grąžinti

Vis daugiau sulaukiame vartotojų skambučių ir laiškų – kaip galima grąžinti ir pakeisti kompiuterį, kuris, vartotojų manymu, yra nekokybiškas. Kompiuteriai paprastai yra priskiriami prie sudėtingų ir brangių prekių, todėl jų keitimui ir grąžinimui pagal teisės aktus galioja tam tikri apribojimai. Jie gali būti keičiami ir grąžinami tik tuo atveju, jeigu yra pažeisti esminiai kokybei nustatyti reikalavimai. Dėl šių reikalavimų tarp vartotojų ir pardavėjų kyla nemažai ginčų. Valstybinė ne maisto produktų inspekcija gali padėti šį klausimą išspręsti.

6 komentarai

  1. TR

    Kur reikia kreiptis, jeigu pardavėjas nepatvirtina defekto ir nesutinka remontuoti, nors iš pirkėjo žodžių to defekto anksčiau nebuvo? Ar galima atlikti ekspertizę? Kiek tai kainuos?

    Atsakyti
  2. Atsakome TR

    Jums reiketu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, kuri ne tik gali išspręsti skundą, tačiau ir pegelbėti atliekant ekspertizę bei paaiškinant kaip ji atliekama.

    Atsakyti
  3. Sauliui

    Kiekvienas atvejis turi būti nagrinėjamas konkrečiai. Reglamentavimas: gali buti teisės aktai ar/ir standartai. Apibendrinant galima pasakyti, kad esminiai kokybei nustatyti reikalavimai bus pažeisti tuomet, kai daiktas negalės atlikti savo funkcijų. Jeigu Jus domina konkretus atvejis, kreipkitės į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją.

    Atsakyti
  4. Grazina

    Sveiki,nusipirkau nesiojama kompiuteri,po 25 dienu jis sugedo-neveikia ekranas.Preke buvo nunesta atgal i parduotuve ir parasytas prasymas del pinigu grazinimo-nes preke parduota nekokybiska Pardavejas isiuncia preke i taisykla del ekspertizes.Klausimai butu tokie:kam reikalinga si ekspertize?Ir ar galiu kreiptis del papildomos ekspertizes jeigu as nesutinku su ju isvadomis.Kokiu atveju jie negrazins man pinigu?Aciu

    Atsakyti
  5. Linas

    Sveiki
    Na sti ir man nenusiseke perkant nesiojamaji kompiuteri. Pirkau ji be operacines sistemos. Ja suiinstaliavus paaiskejo kad neveikia vienas garsekalbis. Pardavejas siulo preke siust i servisa gedimui nustatyti ir nesutinka iskarto eisti prekes. Nors nuo pirkimo praejo vos keletas dienu. Man kaip vartotojuj isigijus nekokybiska preke nesinori kad jis iskarto butu remontuojamas. Ar vistik galiu reikalaut iskarto keist preke?

    Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *