Naminis pienas – išradinga rinkodara ar pieno savybės

Kai perskaitai maisto produkto pavadinimą, ant kurio puikuojasi užrašas „Naminis pienas“, iš karto pagalvoji, kad jis ypatingas, pavyzdžiui karvutės šeriamos neužterštais pašarais, ganosi toliau nuo greitkelių ar kitų kelių, kuriomis nuolat zuja mašinos. Deja, išnagrinėjęs etiketę nieko tokio nesurasi.  Taigi, belieka pasakyti, kad tai išradinga rinkodara, kurios pagalba vartotojas tikriausiai pasirinks būtent šį pieną, o ne kitą, kurio pavadinimas tik „pienas“.

3 komentarai

  1. danas

    Ko tik neprigalvoja verslininkai stengdamiesi mus privilioti. Ir privilioja kartais. Juk kiekvienas norime ka nors sveikiau nusipirkti.

    Atsakyti
  2. Remigijus Gineitis

    Rinkodara yra rinkos variklis – neuždrausi. Kita vertus, matyt, pas mus per maža konkurencija, nes nesusikuria „Naminio pieno“ standartai, asociacijos, galintys įgyvendinti, pateisinti ir apginti sąvoką „naminis pienas“.

    Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *