Šią savaitę išsiuntėme kreipimąsi mobiliojo ryšio operatoriams su prašymu nutraukti tiesioginę telerinkodarą be išankstinio vartotojo sutikimo, kadangi tokiais veiksmais yra pažeidžiami net trys teisės aktai. Tai reiškia, kad teikti komercinius pasiūlymus turi būti gautas vartotojo sutikimas dar prieš jam paskambinant.
Šiuo metu vykdoma telerinkodara be išankstinio vartotojo sutikimo sudaro sąlygas nelygiam esamų ir naujų klientų traktavimui. Esamas klientas negali pasinaudoti palankiomis naujiems klientams taikomomis kainomis. Dar daugiau, naujiems klientams teikiami palankūs pasiūlymai nėra vieši, jie teikiami tik telefonu, tiesiogiai jiems paskambinus („iš po stalo“). Kyla abejonių, ar tik ne lojalūs klientai finansuoja naujiems klientams teikiamas paslaugas, nes kartais atrodo, kad jos yra finansiškai nuostolingos paslaugos teikėjui.
Sunku lietuvoje su lojalumu, kur geresne kaina ten ir bega zmones…