Informacijos suteikimo vingiai

Jau ne vieną kartą vartotojai nukentėjo nuo, kad pirkdami prekes pasirašė po pardavėjų pasiūlytais teiginiais, kad susipažino su instrukcijomis, prekių dokumentais. Jeigu prekė yra nekokybiška, o vartotojui nebuvo suteikta būtina informacija, tokiu atveju jis lengviau gali pakeisti ir grąžinti prekę. Tačiau, jeigu pasirašoma, kad su informacija buvo susipažinta, o iš tiesų ta informacija nebuvo pateikta, yra žymiai sunkiau apginti savo teises.  Šį šeštadienį teko susidurti su situacija, kai viename iš laisvalaikio centrų, lankytojai privalo  pasirašyti po teiginiais, kad susipažino su taisyklėmis, o jos netgi yra įteiktos. Kai paklausiau kur tos taisyklės, administratorė net nežinojo ką atsakyti. Taisyklių nėra. Va, taip yra su tomis vartotojų teisėmis.

3 komentarai

  1. galia

    Pirkau kompiuteri, pasirasiau, kad gavau informacija. Veliau kilo konfliktas su ICG kompiuteriais, pasirodo, kad buvau supazindintas su tuo, kuo is tiesu nebuvau supazindintas. Nukentejau, kompiuterio negalejau grazinti. Mano patarimas, nepasirasykite po tuo, ko Jums nesuteike. Kitaip bus kaip man.

    Atsakyti
  2. drr

    Tai kas tam vargšui žmogeliui pasakys, kad tokios pasekmės. Taigi, tikiesi, kad tas pardavėjas sąžiningas, pasirodo, kad siekia tikslų savo. Gerai čia buvo pasakyta komentaruose, kad nuostolis pardavėjui dėl vartotojų aktyvumo, bet nuostolis ir vartotojui. Tai kur tiesa, a?

    Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *