Elektroninės parduotuvės: šiek tiek daugiau apie ne maisto prekių ir paslaugų grąžinimą

Vartotojo atšalimo laikotarpis, kitaip – vartotojo teisė atsisakyti sutarties: vartotojas turi teisę grąžinti internetu nusipirktą prekę per 7 darbo dienas nuo prekių pristatymo dienos, nenurodydamas priežasties.  Per 7 d.d. jis turi tik pranešti, kad grąžina prekę. Pardavėjui šiuo atveju tenka (Lietuvoje) prekių grąžinimo išlaidos.

Vartotojas gali pasinaudoti atsisakymo nuo sutarties teise, jeigu prekė nebuvo sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.

Vartotojo teisė atsisakyti nuo sutarties yra ribojama tik Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytais atvejais, tai yra, jei sutartis yra sudaryta dėl:

a)        garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterinių programų tiekimo ir vartotojas pažeidė pakuotės apsaugas;

b)        laikraščių, žurnalų ar kitų periodinių leidinių tiekimo;

c)         dalyvavimo žaidimuose ar loterijose.

Vartotojo teisės grąžinti kokybišką prekę. Vartotojas gali grąžinti kokybišką prekę, jeigu jam nepatiko dydis, spalva ar komplektiškumas. Ta prekė neturi būti įtraukta į kokybiškų, tačiau nekeičiamų ir negrąžinamų prekių sąrašą. Vartotojas gali grąžinti kokybišką prekę, remdamasis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

Vartotojo teisė grąžinti nekokybišką prekę. Vartotojas gali grąžinti nekokybišką prekę, remdamasis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.  

1 komentaras

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *