Ar gali būti grąžinamas ir keičiamas kokybiškas kompiuteris

 Vartotojai nuolat mums rašo laiškus apie galimybes pakeisti kokybiškus kompiuterius. Jeigu kompiuteris yra kokybiškas, o vartotojui nepatinka jo spalva, modelis , komplektiškumas, ar jis šiaip norėtų kompiuterį grąžinti ar pakeisti, tai mūsų teisės aktai nustato, jog per 14 dienų nuo prekės perdavimo jie negali būti keičiami, grąžinami. O negali būti keičiami dėl to, kad kompiuteriai yra įrašyti į kokybiškų nekeičiamų ir negrąžinamų prekių sąrašą.

Tačiau kartais vartotojams yra nesuteikiama esminė informacija apie prekes ir paslaugas. Pavyzdžiui, parduodant kompiuterį, instrukcija yra pateikiama vartotojui nesuprantama užsienio kalba. Tokiu atveju, vartotojas turi teisę grąžinti kompiuterį pardavėjui ir reikalauti žalos atlyginimo, kadangi jis negali pasinaudoti jam įteikta informacija. Pardavėjai, žinodami šias nuostatas, dažnai įrašo į sąskaitą faktūrą ar kitą dokumentą, kad vartotojas susipažino su jam įteikta informacija, nors realiai, dėl kalbos nežinojimo, jis to negalėjo padaryti. Tokiu atveju, vartotojui būna sunkiau grąžinti nusipirktas kokybiškas prekes.

 

5 komentarai

  1. arvydas

    Is tiesu reikia nueiti kryziaus kelius tam, kad pasikesitum ka nors. Ar galima kazkaip supaprastinti viska, kad zmogui butu lengviau. Dabar gi valstybes institucijos tik atsirasineja, prikureme ju daugybe, islaikome ir tiek.

    Atsakyti
  2. Remigijus Gineitis

    Dar viena aplinkybė: kažkodėl valdžios institucijos užkrauna vertimų, sertifikavimų ir pan. naštą ant verslininkų pečių, nesuteikdami galimybės pasirinkti. Aš, pavyzdžiui, visiškai nepageidauju išverstos (tuo labiau – bet kaip) instrukcijos ir mielai pasirinkčiau pigesnį kompiuterį ar kitą gaminį.

    Atsakyti
  3. naglis

    Vartotojo nuostoliai nėra atlyginami automatiškai, jeigu jis nusipirkęs netinkamos kokybės prekę, ją turi vežti taisyti ir negali ja naudotis. Kodėl negalėtų būti pakeisti atitinkami teisės aktai – ar tai būtų europiniai, ar tai būtų nacionaliniai.

    Atsakyti
  4. pardavėjas

    laba diena. Ar galėtumėte parašyti kokiais teisės aktais vadovavotės komentuodami kokybiškų kompiuterių grąžinimo / negrąžinimo sąlygas? esu nešiojamų kompiuterių pardavėjas, ir esu susidūręs su principingu pirkėju, kuris nusprendė grąžinti visiškai kokybišką kompiuterį, vien dėl savo principų, kuriuos galėčiau pakomentuoti, bet ne viešai.

    Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *