Dažnai vartotojai klausia ar būtina išsaugoti originalią prekės pakuotę. Ši problema dažnai ypatingai aštriai iškyla grąžinant grąžinant ir keičiant tiek kokybiškas, tiek nekokybiškas prekes. Teisės aktai tokio įpareigojimo vartotojams nenumato. Suprantame, kad prekybininkams, kuriems yra grąžinama nekokybiška prekė, turi ją siųsti gamintojui, ir šiuo atveju originali pakuotė yra reikalinga. Tačiau, iš kitos pusės vartotojui yra sunku išsaugoti visas originalias pakuotes.
Tačiau gali būti taip, kad vartotojas raštu supažindinamas (pvz., yra nuostata sutartyje) su reikalavimu išsaugoti originalią pakuotę, tuomet turėtų vykdyti sutartį ir pakuotę saugoti.
Buvau as irgi susidurusi su sia problema. Gal butu geriau, kad teises aktai butu aiskesni del sio klausimo.
Lapkricio 9d. Elektromarkt parduotuveje pirkau televizoriu Samsung ir sugedo pultelis,kazko nekontaktuoja.Parduotuveje buvo paaiskinta,kad televizoriu priedams garantija nesuteikiama.Kyla klausimas,kam tada isvis tie pulteliai reikalingi,tegul gamina be ju televizorius ir nebus problemu.Patarkite ka daryti tokiu atveju,ar jie privalo keisti i nauja pulteli, televizoriui suteikta 2 metu garantija.
Jeigu garantija nera suteikiama, vartotojas turi teisine 2 metų garantiją, kurios laikotarpiu turi teisę keisti, grąžinti prekę. Jeigu 6 mėn. laikotarpiu atsitinka toks įvykis kaip Jūsų, pardavėjas privalo įrodyti, kad jo prekė buvo kokybiška. Pardavėjas privalo Jūsų reikalavimu ir Jūsų pasirinkimu: 1) keisti prekę; 2) grąžinti pinigus; 3) nemokamai remontuoti ir pan. Vartotojas tokių teisių neturėtų, jeigu būtų pats kaltas dėl pultelio sugadinimo.