Ar būtina pakuotė grąžinant ir keičiant prekę?

aut. steve-keysDažnai vartotojai klausia ar būtina išsaugoti originalią prekės pakuotę. Ši problema dažnai ypatingai aštriai iškyla grąžinant grąžinant  ir keičiant tiek kokybiškas, tiek nekokybiškas  prekes. Teisės aktai tokio įpareigojimo vartotojams nenumato. Suprantame, kad prekybininkams, kuriems yra grąžinama nekokybiška prekė, turi ją siųsti  gamintojui, ir šiuo atveju originali pakuotė yra reikalinga. Tačiau, iš kitos pusės vartotojui yra sunku išsaugoti  visas originalias pakuotes.

Tačiau gali būti taip, kad vartotojas raštu supažindinamas (pvz., yra nuostata sutartyje) su reikalavimu išsaugoti originalią pakuotę, tuomet turėtų vykdyti sutartį ir pakuotę saugoti.

3 komentarai

  1. Virginija

    Lapkricio 9d. Elektromarkt parduotuveje pirkau televizoriu Samsung ir sugedo pultelis,kazko nekontaktuoja.Parduotuveje buvo paaiskinta,kad televizoriu priedams garantija nesuteikiama.Kyla klausimas,kam tada isvis tie pulteliai reikalingi,tegul gamina be ju televizorius ir nebus problemu.Patarkite ka daryti tokiu atveju,ar jie privalo keisti i nauja pulteli, televizoriui suteikta 2 metu garantija.

    Atsakyti
  2. Atsakymas Virginijai

    Jeigu garantija nera suteikiama, vartotojas turi teisine 2 metų garantiją, kurios laikotarpiu turi teisę keisti, grąžinti prekę. Jeigu 6 mėn. laikotarpiu atsitinka toks įvykis kaip Jūsų, pardavėjas privalo įrodyti, kad jo prekė buvo kokybiška. Pardavėjas privalo Jūsų reikalavimu ir Jūsų pasirinkimu: 1) keisti prekę; 2) grąžinti pinigus; 3) nemokamai remontuoti ir pan. Vartotojas tokių teisių neturėtų, jeigu būtų pats kaltas dėl pultelio sugadinimo.

    Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *